
- Представтесь, будь-ласка.
Лещенко Кирило , здобувач другого(магістерського) рівня спеціальності 131 Прикладна механіка освітньої програми Технології машинобудування, факультету механічної інженерії та транспорту Криворізького національного університету.
- Що спонукало тебе взяти участь у олімпіаді?
Для кафедри технології машинобудування участь у конкурсах та олімпіадах традиція, яка з початком ковідного карантину та повномасштабного вторгнення була нейздісненна. Тож коли ВНЗ отримав запрошення від Хмельницького національного університету декан Пікільняк Андрій Валерійович, завідувач кафедри технології машинобудування Рязанцев Антон Олександрович та мій викладач Цивінда Наталія Іванівна провели бесіду з можливими претендентами на участь, переможцями 1 туру олімпіади з технології машинобудування і ми погодились.
- Чи готувався спеціально для 2 туру?
Так. Наталія Іванівна мала приклади завдань з олімпіад минулих років. Ми чітко представляли типові теми та предмети, питання з яких зустрічались в білетах. Як то, наприклад, програмування для верстатів з ЧПК, розробка технології виготовлення деталі, чи базування. Але все одно, враховуючи, попередні роки дистанційного навчання і деякі, не в повній мірі засвоєні теми, відсутність досвіду участі у такого рівня заході, деякі теми вимушені були проходити заново. І тільки впевненість в наших силах керівника та його досвід підготовки дозволив уникнути певного остраху.
- Чи була якась тактика розподілу часу для задач?
Починав працювати з першої і послідовно. Якщо не вдавалось, залишав, вирішував наступні , а потім повертався до не закінченої задачі.
Як для мене час вийшов швидко, може з-за відсутності навичок , може що при дистанційному навчанні дещо втрачається ритм часу.
- Чи виділив для себе найскладнішу та найцікавішу задачу?
Так найскладнішою для мене виявилась задача номер 6 на визначення розрахункового розміру діаметр пневмоциліндру. А найцікавішою – на керуючу програму для верстату з ЧПК.
- Чи комфортно ти почувався в он-лайн форматі? Чи достатньо швидко орієнтувався в діях при проходженні етапів олімпіади ?
Я дуже хвилювався, що не зрозумію як діяти, коли етапи олімпіади будуть проходити он-лайн. І був приємно вражений чіткістю і ясністю організації. Нам все пояснили, все було доброзичливо і привітно, що я перестав хвилюватись і виконував завдання спокійно.
- Які б побажання ти хотів передати організаторам та здобувачам- учасникам олімпіади.
По перше вдячність. Керівнику, за те, що повірила в мене, надала впевненості і можливість участі у олімпіаді. Організаторам за привітність і терпіння до нас, чіткість в процедурі проходження етапів. За те, що надали можливість відчути себе частиною колективу. Тож подальших професійних успіхів і талановитих здобувачів!
І головне- всім миру та можливості зустрітись на подібних заходах очно. Хочу сказати всім, хто не брав участі- повірте, олімпіада запам’ятається як значима подія надовго, дає інший погляд на процес навчання та на самого себе. І тому варто брати участь у ній і подібних конкурсах!