Магістратура – це форма навчання фахівців (магістрів), підготовлених до науково – дослідної та педагогічної діяльності . Магістри повинні володіти ґрунтовної наукової базою і методологією наукового праці і бути в курсі сучасних інформаційних технологій та методів отримання та обробки наукової інформації.
Для реалізації цієї задачі викладач дисципліни «Педагогіка та методика викладання спеціальних дисциплін», доктор педагогічних наук Красильникова Г.В. запросила доктора педагогічних наук, професора Української інженерно-педагогічної академії ШТЕФАН ЛЮДМИЛУ ВОЛОДИМИРІВНУ, яка 24.04.2024 року прочитала лекцію на тему «Проектування педагогічної діяльності у процесі застосування кейс-технології».
Лекцію відвідало більше 60 слухачів, серед яких було 12 майбутніх фахівців із гр. ПМТм-23-1.
Невід’ємну складову державної політики в Україні становить формування професійно-технічної освіти. Завданням навчальних закладів технічного напряму є підготовка спеціалістів, які володіють професійною компетентністю, навичками швидкої адаптації до умов неперервного оновлення виробництва, здатних до постійного самовдосконалення. Одним із засобів підвищення ефективності пізнавальної активності студентів є використання у навчальному процесі особистісно-розвивальних технологій професійного навчання, зокрема таких, як кейс-технологія.
Кейс-технології – це використання конкретних випадків (ситуацій, тексти яких називаються «кейсом») для спільного аналізу, обговорення або вироблення рішень.
Суть кейс-методу (case study) – методу ситуаційного аналізу – полягає у тому, що тим, хто навчається, пропонується осмислити реальну професійну ситуацію, опис якої водночас відображає не тільки якусь практичну проблему, а й актуалізує певний комплекс знань, які необхідно засвоїти для її розв’язання.
Кейс–метод містить моделювання, системний аналіз, проблемний метод, мислиневий експеримент, методи опису, класифікації, які виконують в кейс методі свої ролі. Для широкого застосування кейс-методу у вищих навчальних закладах необхідно створити базу кейсів з різних дисциплін.